Contact
Grijpt de pijn je naar de keel? Heb je een hard hoofd in het herstel van jouw klacht? Of loop je vast in je dagelijks functioneren? Als jij weer met plezier wilt participeren in de maatschappij, dan is het tijd op jouw probleem aan te pakken. Wij helpen jou daarbij!
Vul hieronder ons contact-/afspraakformulier in. Binnen 24 uur (op werkdagen) nemen wij contact met je op. Samen kijken welke therapie past bij jouw klachten.
Welke behandelingen worden vergoed door de zorgverzekeraar?
Fysiotherapie wordt vergoed vanuit de aanvullende verzekering. Kijk voor meer specifieke informatie op onze pagina ’Waar zijn we goed in?. Check altijd je verzekeringspolis voor de voorwaarden of neem contact op met je zorgverzekeraar!
Met welke zorgverzekeraars hebben jullie een contract?
Wij hebben met veel verzekeraars een contract. Met Salland, Eno, EUCARE, AEvitae en Caresq hebben we geen contract.
Twijfel je of wij een contract hebben met jouw verzekeraar? Op de website van je zorgverzekeraar (kijk bij zorgzoeker of zorgvinder) is dit altijd na te gaan.
Onze hoofdlocatie zit in Almelo aan de Zilvermeeuw. Deze komt hoogst waarschijnlijk naar voren; dit betekent echter niet dat de locaties in Enschede en/of Hardenberg niet meetellen.
Wat zijn de kosten van een behandeling?
Wat zijn jullie openingstijden?
ZGT Almelo : maandag, dinsdag en woensdag van 8.30 – 18uur
donderdag 8 – 18uur, vrijdag 8 – 13uur
Enschede – Eeftinksweg 13 : maandag 08.00 – 17 uur, dinsdag 8.00 – 19uur, woensdag ergotherapie van 8.30 – 17uur, donderdag 8.30 – 18uur, vrijdag ergotherapie 8.30 – 17uur
MST Enschede : Maandag 8.30 – 18uur
Hardenberg – Hof van Pepijn 13: woensdag 8.30 – 17.30uur
Wat is een chronische indicatie?
Hoe worden de behandelingen gedeclareerd bij mijn zorgverzekeraar?
Ben je verzekerd bij een verzekeraar waar wij geen contract mee hebben? In dat geval sturen we jou onze factuur; deze moet je zelf bij je verzekeraar indienen.
Is een verwijzing van een arts nodig?
Nee, wij zijn een vrij toegankelijke praktijk. Bij ons is iedereen welkom, ook zonder verwijzing.
Is een behandeling aan huis mogelijk. Hoe werkt dat?
Hoe lang duurt een intake/behandeling? Wat houdt dit in? Wat moet ik meenemen?
Een intake, ofwel je eerste afspraak duurt 45 minuten. Neem een geldig ID-bewijs mee. Zorg verder altijd voor een handdoek voor op de behandelbank. Een vervolgbehandeling duurt ongeveer 25 minuten.
Mag ik mijn behandelaar zelf kiezen?
Hoe kan ik een afspraak maken of wijzigen?
Wat gebeurt er als ik me niet of tijd afmeld of te laat kom op een afspraak?
Je moet je afspraken 24 uur van tevoren annuleren als je niet kan komen. Wij zijn genoodzaakt afspraken die niet of te laat afgezegd worden in rekening te brengen.
Telefoonnummers
Ina Alberts | 06-24334263 |
Maartje Hilarius van de Moesdijk | 06-39273456 |
Nicole Schoenmaker | 06-38188940 |
Jeroen Kranenburg | 06-27370280 |
Willemieke Nieuwland | 06-25381233 |